czwartek, 28 lutego 2013

Nowości

W końcu doczekałam się wiosennych kolekcji w sklepach , widząc te wszystkie kolorowe, pastelowe ciuszki to chciałoby się je wszystkie wynieść ze sklepu . Ostatnio przeglądając nowe kolekcje różnych sklepów w internecie natrafiłam na żakiety z Mohito , a najbardziej wpadł mi  w oko cytrynowo-neonowy żakiecik wykonany z bawełny, już wiedziałam, że będzie mój . Bardzo długo szukałam takiego żakietu dokładnie w tym kolorze i niestety nie mogłam znaleźć. Najbardziej zależało mi na tym z Zary z zameczkami po bokach ale o tym już mogłam zapomnieć na zawsze ponieważ był rozchwytywany przez wszystkie dziewczyny i ciężko było o niego , a niestety do tej pory nie mogę przeżałować, że go nie kupiłam kiedy wisiał jeszcze na wieszaku w Zarze, tak jak i miętowego z podobnego materiału co ten żółty , no ale tak to jest chodzić na zakupy z chłopakiem , zawsze odradzi twierdząc , że po co Ci tyle tych ciuchów i ja głupia zrezygnowałam z zakupu tych żakiecików , myśląc , że może faktycznie ma rację! :(( .Kolejna rzecz jaka mi teraz wpadła w oko to pas z baskinką  i pasek ze złotą klamrą. Świetne dodatki do różnych stylizacji .Pas z baskinką można łączyć z krótką czarną spódnicą i czarnym topem tworząc efekt sukienki  a pasek ze złotą klamrą posłuży jako fajny gadżet który urozmaici każdy strój :)












6 komentarzy:

  1. Widac, ze w Twojej garderobie pojawila sie juz wiosna ;) teraz czekamy na ta za oknem ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny żakiet, ja też jestem zauroczona tym kolorem , w reserved jest bardzo duży wybór ubrań w tym kolorze i jak tam wchodzę to wszystko bym kupiła ;) czekam na stylizację z żakietem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham MOHITO : ) Mają bardzo eleganckie ciuszki.
    Ta Baskina do sukienek mnie rozbawiła. :P Zanim zobaczyłam zdjęcie niżej pomyślałam: "Jej jaka krótka spódniczka" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny żakiet, jego kolor jest uroczy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. mam bardzo podobny żakiet z ZARY, seledynowy z dżetami, a co do Twojego - boski ! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. powiedz mi moja droga, z jakiej butiku online jest ten pasek?

    OdpowiedzUsuń