wtorek, 31 grudnia 2013

Fluffy Jumper

Niżej , prezentuję Wam sweterki z futerkowej dzianiny które udało mi się nabyć w ostatnim czasie, głównie na wyprzedażach z różnych sieciówek . Pod zdjęciem znajdziecie rozpiskę z cenami , w razie gdyby któryś Was zainteresował. Sweterki Fluffy to nr 1  na mojej  liscie must have "zima '13/'14 " Są bardzo ciepłe i milutkie w dotyku i tym własnie mnie urzekły .Zapewne nie są to moje ostatnie włochacze w mojej szafie:)


1.Stradivarius 149,90 zł = 69,99 zł

2. New Look  24.99 £ = 12 £

3. Asos  32 £ = 22 £

4. New Look 27,99 £ =12 £




 

2 komentarze:

  1. Mnie też bardzo podobają się takie sweterki. Jeszcze żadnego nie mam, ale planuję kupić :) Ten drugi jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam już jeden taki ale chyba ostatni w szafie, bo w mojej pracy przy 25 stopniach jest w nim nie do wytrzymania ....

    OdpowiedzUsuń